reklama 11C

Vyberte barvu pro druhou kvalifikaci na letošní VP

Dostihový spolek v Pardubicích se inspiroval v zahraničí a přišel s tím, že na každou kvalifikaci na Velkou pardubickou 2017 předepíše "barevný dress code". Pro II. kvalifikaci můžete rozhodnout v anketě, v jaké barvě přijdou diváci oblečení...
13.06.2017 10:41  |  Rubrika: Dostihy  |   FANCLUB
reklama 12D

Dress code pro první kvalifikaci určil, že diváci mají přijít v červené. U návštěvníků se to setkalo s ohlasem. Foto: Dostihový spolek

S první kvalifikací na 127. Velkou pardubickou s Českou pojišťovnou se začalo pardubické závodiště „vybarvovat“. Návštěvníci dostihového mítinku přijali výzvu a přišli v červeném „dress codu“. A protože pořadatel dostihů se rozhodl barevně oživit všechny kvalifikační mítinky, je tu výzva pro diváky. Jakou barvu zvolíte tentokrát? 
 
Na facebooku závodiště byla spuštěna anketa, ve které lze hlasovat pro jednu ze tří barev – zelenou, modrou nebo žlutou. Čas je až do konce tohoto pracovního týdne, tedy do pátku 16. června. „Červená se setkala s ohlasem, diváci mířili na závodiště v červeném oblečení nebo alespoň s červenými doplňky. Je to docela milé zpestření dostihového dne,“ říká ředitel Dostihového spolku Martin Korba. Jeho slova potvrzují i někteří návštěvníci první kvalifikace – například Hanka s Ditou v anketě přiznaly, že jim nápad líbí. „Lidi chodí pořád v černé barvě, takže barva je prima.“ 
 
S nápadem oživit dostihové mítinky a věnovat pozornost i společenské stránce přišel člen prezidia Dostihového klubu a jeho někdejší prezident Jiří Skalický. Inspiroval se v zahraničí. „Chci do tohoto projektu zapojit i módní návrháře a stylisty, ať poradí, co si obléct na dostihy. Určitá pravidla jsou obecně známá, ale móda umí být hravá, tak proč toho nevyužít nejen v kreativitě klobouků, ale třeba i v barevném dress codu,“ říká Jiří Skalický, který má o své barvě jasno. „Vím, jakou zvolím barvu – je to barva závodiště. Ale nechci ovlivňovat návštěvníky v hlasování,“ usmívá se Jiří Skalický. 
 
 

Hlasujte prostřednictvím odkazu

Zdroj: tisková zpráva Dostihového spolku




reklama 13B

NEPŘEHLÉDNĚTE