reklama 11B

Velkou pardubickou vidělo 30 tisíc lidí, Tipsport hlásí rekordní obrat

ikonka

129. Velká pardubická se Slavia pojišťovnou měla vysokou návštěvnost i televizní sledovanost. U sázkové kanceláře Tipsport se během víkendu prosázelo 14 milionů korun, z toho 8,5 milionu na samotnou Velkou pardubickou.
17.10.2019 09:55  |  Rubrika: Dostihy  |   FANCLUB
reklama 12B
Přes 30 tisíc návštěvníků prošlo branami závodiště Pardubice během víkendového festivalu 129. Velké pardubické se Slavia pojišťovnou. V tiskové zprávě to ve čtvrtek uvedl Dostihový spolek. Už v září hlásily dva prodejní online systémy vyprodané tribuny, což společně s předpovědí slunečného počasí signalizovalo předpoklad velké návštěvnosti.
 
U televizních obrazovek sledovaly jen samotnou Velkou pardubickou více než dva miliony diváků. Nedělní přenos v České televizi přilákal během vrcholu dne 1,2 milionu diváků na programu ČT 1 a dalších zhruba 900 tisíc lidí mělo zapnuto ČT Sport.
 
Přenos dostihového dne mohli fanoušci sledovat také na youtube kanále Pardubického závodiště nebo na britském Racing TV.
 
 
Zajímavá čísla nabízí i sázkové kanceláře. U kanceláře Betino přímo na závodišti lidé za celý nedělní mítink prosázeli přibližně 5 milionů korun, na samotnou 129. Velkou pardubickou se Slavia pojišťovnou vsadili 2 miliony 218 tisíc korun.
 
Nejvíce sázek diváci uzavřeli na favorita dostihu Tzigane du Berlais, nejvyšší sázka na něj byla 5 tisíc korun. Naopak nejméně věřili Chicname de Cotte, který byl nabízen v kurzu 60:1 a nakonec finišoval třetí.
 
U Tipsportu se během mítinku prosázelo 14 milionů korun, tedy o 4 miliony korun více než loni a 8 milionů korun více než v roce 2017.
 
 
Na samotnou Velkou pardubickou bylo u Tipsportu vsazeno 8,5 milionu korun, nejvíce se sázelo opět na Tzigane du Berlais. Druhým nejpopulárnějším koněm byl pozdější vítěz Theophilos. V sázkách na pořadí lidé věřili Zarifovi, že se umístí do 6. místa.
 
Dostihový spolek ve své tiskové zprávě uvedl ještě jednu statistiku - během neděle na závodišti se vypilo na 3000 piv.
 
 
Zdroj: tisková informace Dostihového spolku Pardubice
Foto: Ivan Krejza




reklama 13D

NEPŘEHLÉDNĚTE