reklama 11D

Velká pardubická má nové logo. Poprvé není spojeno se sponzorem

ikonka

Dostihový spolek Pardubice představil nové logo nejslavnějšího českého dostihu. Současnou situaci, kdy Velká pardubická po odchodu České pojišťovny stále hledá sponzora, považuje za novou příležitost vybudovat vlastní silnou značku.
21.03.2019 10:46  |  Rubrika: Dostihy  |   FANCLUB
reklama 12A
Závodiště Pardubice ve čtvrtek zveřejnilo nové logo Velké pardubické. Poprvé od roku 1990 není spojeno s konkrétním sponzorem. Nejslavnější český dostih loni na podzim přišel o svého dlouholetého partnera Českou pojišťovnu, pořadatel dosud neoznámil náhradu.
 
Statutární město Pardubice sice v březnu zveřejnilo informaci o jednání se společností Lokotrans, ale výsledek schůzek již nijak nekomentovalo. Představení nového loga signalizuje, že se závodiště připravuje i na variantu, že Velká pardubická letos nebude mít titulárního partnera.
 
"Nedávné změny v oblasti generálního partnera dávají Velké pardubické i nové příležitosti. Například vybudovat vlastní silnou značku," uvedl v tiskové zprávě místopředseda představenstva Dostihového spolku Martin Korba.
 
Logu, které bude používáno v bílé i zelené variantě, dominuje silueta skákajícího koně s jezdcem.
 

Čtěte také: Nejhorší pohroma historie? Noční můra bookmakerů se jmenuje Tiger Roll

 
"Chtěli jsme do něj zakomponovat vše, čím Velká pardubická je. Tradici, dynamiku, symboliku. Vše je vyjádřeno čarou, pro jejíž načrtnutí byla autorovi loga inspirací samotná trať dostihu, kdy se různě kříží a proplétá," dodal Korba.
 
Nové logo je podle vedení Dostihového spolku nicméně navrženo tak, aby “dávalo možnost v příštích letech případnému propojení s budoucími partnery akce”.
 
 
Ilustrační foto: Václav Volf, koláž: Jezdci.cz




reklama 13B

NEPŘEHLÉDNĚTE