Závodiště Pardubice ve čtvrtek zveřejnilo nové logo Velké pardubické. Poprvé od roku 1990 není spojeno s konkrétním sponzorem. Nejslavnější český dostih loni na podzim přišel o svého dlouholetého partnera Českou pojišťovnu, pořadatel dosud neoznámil náhradu.
"Nedávné změny v oblasti generálního partnera dávají Velké pardubické i nové příležitosti. Například vybudovat vlastní silnou značku," uvedl v tiskové zprávě místopředseda představenstva Dostihového spolku Martin Korba.
Logu, které bude používáno v bílé i zelené variantě, dominuje silueta skákajícího koně s jezdcem.
"Chtěli jsme do něj zakomponovat vše, čím Velká pardubická je. Tradici, dynamiku, symboliku. Vše je vyjádřeno čarou, pro jejíž načrtnutí byla autorovi loga inspirací samotná trať dostihu, kdy se různě kříží a proplétá," dodal Korba.
Nové logo je podle vedení Dostihového spolku nicméně navrženo tak, aby “dávalo možnost v příštích letech případnému propojení s budoucími partnery akce”.