Ilustrační foto Josef Malinovský
Nabídky uchazečů byly v cenovém rozpětí 800tis - 7,1milionu korun za obě etapy (analýza + implementace). Výběr proběhl ve dvou kolech, pro která výběrová komise stanovila systém hodnotících kritérií. Podrobnosti o celém průběhu výběrového řízení jsou k dispozici v přiloženém "Protokolu o průběhu VŘ”.
Dne 16. 1. 2016 výběrová komise jmenovaná VV ČJF provedla závěrečné hodnocení uchazečů a VV doporučila jako zhotovitele I. etapy projektu (analýza) schválit společnost OLC Systems, s.r.o. se sídlem v Olomouci. Výkonný výbor na svém zasedání dne 18. 1. 2016 svým usnesením doporučení výběrové komise schválil a následně byla s vítěznou firmou podepsána smlouva na zpracování analýzy v celkové ceně díla 87.120,--Kč včetně DPH.
Analytické práce byly zahájeny ihned poté a k dnešnímu dni proběhlo několik schůzek se členy sekretariátu ČJF, kteří jsou plně zapojeni do realizace celého projektu a poskytují dodavateli součinnost i nad rámec svých pracovních povinností. Dále proběhly schůzky se zástupci UEK a u dodavatele původního systému, ACE Design Brno. Termín dokončení analýzy je polovina února 2016.
Cílem celého projektu je modernizace softwarového vybavení pro evidenci členské základny, koní a výsledků závodů, obohacení o komunikaci s dalšími systémy (FEI, ČUS, UEK…) a též o nové, doposud nedostupné funkce, kterými jsou například evidence vzdělávání, vytváření žebříčků koní, jezdců a stájí a možnost správy koní, licencí a členů pro kluby přes internetovou aplikaci včetně možnosti přímých online plateb (více detailů naleznete v dokumentu Funkční specifikace). Původní aplikace z roku 2000, je technologicky zastaralá a přidávání nových funkcionalit již není možné.
Protokol o průběhu výběrového řízení a Funkční specifikace projektu "Online centrála ČJF" najdete POD TÍMTO ODKAZEM