reklama 11C

Dohoda na tři roky. Velkou pardubickou podpoří Slavia pojišťovna

ikonka

Velká pardubická našla rok po odchodu České pojišťovny nového titulárního partnera ve stejné branži. Spolupráce se Slavia pojišťovnou má být dlouhodobá, podrobnosti o jejích parametrech včetně konkrétních sum však obě strany nezveřejnily.
08.08.2019 17:35  |  Autor: Martin Cáp  |  Rubrika: Dostihy  |   FANCLUB
reklama 12B
Největší český překážkový dostih se příští tři sezony poběží jako Velká pardubická se Slavia pojišťovnou. Svůj vstup na post titulárního partnera dostihu oznámila firma na čtvrteční tiskové konferenci v Praze společně se zástupci Dostihového spolku a skupiny SPGroup.
 
Dohoda byla uzavřena na tři roky s platností od letošní sezony. Konkrétní částku však obě strany nezveřejnily. Údajnou výši letošní podpory 1,2 milionu korun, o níž se v posledních dnech spekulovalo na dostihové scéně, odmítly potvrdit.
 
"Ve Slavia pojišťovně si zakládáme na moderním přístupu k tradičním hodnotám. Velká pardubická je pro většinu Čechů legendou, proto jsme se ve spolupráci s Dostihovým spolkem rozhodli, že uděláme vše pro to, aby tento tradiční závod mohl pokračovat. Letošní rok je pro nás zkušební. Naskočili jsme do rozjetého vlaku a velmi rychle dotáhli podmínky pro spolupráci. Tu plánujeme i na následující sezóny.“  řekl generální ředitel pojišťovny Karel Waisser s tím, že kromě finanční podpory obsahuje dohoda i další formy plnění.
 
"Spolupráce nám dává smysl a rádi bychom ji společně rozvíjeli. Nejde jen o samotnou Velkou pardubickou, ale i o další aktivity, které město na závodišti pořádá,“ dodává Waisser. Obchodní zastoupení Slavia pojišťovny jak v Pardubickém, tak i Královehradeckém kraji jsou silná a vedení pojišťovny věří, že i díky této spolupráci se povede pozici Slavia pojišťovny ještě více posílit," dodal Weiser.
 
Podle náměstka primátora Pardubic Petra Kvaše nadále pokračují jednání o záštitě od ministerstva zemědělství, v rámci níž resort schválil dotaci 5 milionů korun na pořádání letošního ročníku Velké pardubické. Díky spolupráci se Slavia pojišťovnou však závodiště podle Kvaše nemusí spoléhat jen na podporu města a kraje.
 
"Jsme na začátku spolupráce, nastavili jsme si nějaké cíle a jsem přesvědčen, že do budoucna budou vazby ještě hlubší a těsnější. Zahájili jsme silné a ryze české spojení dvou tradičních značek." uvedl Kvaš.
 
Pojišťovna Slavia patří do skupiny SPGroup podnikatele Pavla Sehnala, která spravuje aktiva v hodnotě více než 5 miliard korun a formou holdingového uspořádání sdružuje přes 50 firem z různých oblastí podnikání. Slavia pojišťovna se hlásí k tradici spadající do roku 1868, na českém trhu však patří k menším hráčům.
 
 

Psali jsme

 
 
 
 
 
Ilustrační foto: Václav Volf, fotovolf.com




reklama 13D

NEPŘEHLÉDNĚTE