reklama 11D

"Velké zklamání". Jednání Loko Transu s Dostihovým spolkem skončilo

ikonka

Pět měsíců trvalo jednání skupiny Loko Trans s Dostihovým spolkem Pardubice o strategickém partnerství. Titulárním partnerem závodiště se ale stalo město. "Nabyli jsme pocitu, že naše nabídka finanční podpory spolku je nežádoucí," uvedla firma.
29.07.2019 15:35  |  Autor: Martin Cáp  |  Rubrika: Dostihy  |  
EXKLUZIVNĚ
| FANCLUB
reklama 12A
Skupina Loko Trans po pěti měsících upustila od snahy o strategické partnerství se závodištěm Pardubice a majetkový vstup do tamního Dostihového spolku. Serveru Jezdci.cz to řekl šéf skupiny a dlouholetý majitel dostihové stáje Karel Jalový, informaci o konci jednání potvrdil i náměstek pardubického primátora Petr Kvaš.
 
Iniciativa Loko Transu vznikla poté, co Velká pardubická loni na podzim přišla o generálního partnera. Jalový v dubnovém rozhovoru pro Jezdci.cz nastínil, že má zájem o dlouhodobé strategické partnerství se závodištěm včetně marketingových práv a odkoupení 34procentního podílu v Dostihovém spolku.
 
Jednání probíhala od prosince 2018 do dubna 2019. "V březnu i dubnu bylo adresováno několik našich písemných nabídek, které za Loko Trans Media s.r.o. předkládal ing. Radek Pivoňka. Nikdy nám nebylo písemně odpovězeno," řekl Jalový s tím, že všechny nabídky byly směřovány na Dostihový spolek a v kopii zasílány zastupitelům města.
 

Čtěte také: Nejtěžší finiš Frankieho Dettoriho. Proč celý svět mluví o Enable

 
Už během jednání Loko Trans avizoval prostřednictvím memoranda, že eventuální dohoda o dlouhodobé spolupráci musí být uzavřena do 30. června. "Město se takticky drželo v oficiální komunikaci v pozadí, byť u všech jednání byl zprvu primátor a zhruba od února jeho náměstek pan Kvaš," uvedl Jalový.
 
Náměstek primátora a místopředseda představenstva Dostihového spolku Petr Kvaš však tvrdí, že město žádnou konkrétní nabídku nedostalo. "Se společností Loko Trans jsme jednali několik měsíců, ve hře bylo několik různých forem spolupráce. Jednou z nich bylo titulární partnerství závodiště. Bohužel konkrétní nabídku jsme ze strany společnosti Loko Trans neobdrželi," reagoval Kvaš.
 
Loko Trans měl zájem především o titulární partnerství, na základě něhož by závodiště neslo oficiální název Loko Trans Arena. Titulárním partnerem závodiště se ale nakonec stal jeho vlastník, město Pardubice.
 
"V nejbližší době podobný krok udělá také Pardubický kraj. Se společností Loko Trans jsme v tuto chvíli okruh spolupráce nenašli, ale jestliže se naskytne jakákoliv jiná reálná forma podpory, jednání se bránit nebudeme," dodal Kvaš.
 
Skupina Loko Trans se v tiskovém prohlášení, které má redakce Jezdci.cz k dispozici, vůči uzavření titulárního partnerství závodiště s městem vymezila.
 
“Při jednáních o akciovém vstupu do Dostihového spolku a. s. a navazujících závazných krocích o poskytnutí finančních prostředků ve výši 7 150 000 Kč ročně na následujících 5 let, skupina Loko Trans nabídla 1 000 000  Kč za post titulárního partnera. Vedení města, jmenovitě p. Kvaš, trvalo na částce 1 500 000 Kč ročně za název areálu. Uzavření titulárního partnerství za 250 000 Kč ročně, navíc čerpaných z městského rozpočtu, nás velmi zklamalo,” napsal Loko Trans v prohlášení.
 
Město Pardubice letos získá státní dotaci na pořádání letošní Velké pardubické ve výši 5 milionů korun, jejíž uvolnění v červnu avizovalo ministerstvo zemědělství.
 
Ilustrační foto: Václav Volf, fotovolf.com
 
 

Dokument: Tiskové prohlášení skupiny Loko Trans

 
Rádi bychom za skupinu LOKO TRANS reagovali na získání titulárního partnera pro dostihové závodiště Pardubice, kterým se stalo město Pardubice za částku 250 000 Kč bez DPH ročně na následující tři roky.
 
Při jednáních o akciovém vstupu do Dostihového spolku a. s. a navazujících závazných krocích o poskytnutí finančních prostředků ve výši 7 150 000 Kč ročně na následujících 5 let skupina LOKO TRANS nabídla 1 000 000 Kč za titulární partnerství - pojmenování dostihového závodiště LOKO TRANS Aréna.
 
Vedení města, jmenovitě p. Kvaš (náměstek primátora), trval na částce 1 500 000 Kč ročně za název areálu.
 
Tento krok, uzavření titulárního partnera za 250 000 Kč ročně, navíc čerpaných z městského rozpočtu, nás velmi zklamal a nemáme důvod dále jednat o jakékoliv podpoře Dostihovému spolku a. s. Nabyli jsme pocitu, že naše nabídka finanční podpory Dostihového spolku a. s. a jeho dalšího rozvoje je nežádoucí, a nemá dále smysl o výše uvedené usilovat.
 
Zdroj: Loko Trans




reklama 13C

NEPŘEHLÉDNĚTE