reklama 11B

Jezdecký festival 2016 v číslech

Třetí ročník Jezdeckého festivalu je minulostí. I tentokrát dokázal, že mezi jezdeckými akcemi nemá v České republice obdobu a u diváků i účastníků měl obrovský ohlas. To ostatně dokazují i konkrétní čísla, která celou akci vystihují...
26.03.2016 12:04  |  Rubrika: Sport  |   FANCLUB
reklama 12D

Foto Kateřina Návojová
 
Žádná jiná domácí jezdecká akce se nemůže pochlubit podobně pestrou paletou disciplín, množstvím soutěží, délkou trvání, diváckou návštěvností nebo mediálním pokrytím. Níže jsme pro vás shrnuli základní statistické údaje o těchto závodech konaných na výstavišti v Lysé nad Labem ve dnech 16. až 20. března 2016.
 
5 dní trvala celá akce v hale „C“ výstaviště Lysá nad Labem
2576 metrů čtverečních zabral pískový povrch s geotextiliemi a rohožemi od společnosti BD Tech
1500 diváků se naráz vešlo do ochozů kolbiště
32 oficiálních soutěží se uskutečnilo během festivalu
399 startů v parkurových soutěžích
43 startujících ve vozatajských soutěžích
27 voltižních účastníků
25 drezurních dvojic
20 koní v premiérové halové všestrannosti
9 týmů v prvním turnaji Pony-games
34 koní a 40 účinkujících ve večerní show
40 členů realizačního týmu se staralo o chod akce
50 vystavovatelů s koňským sortimentem
150 vystavovatelů v rámci veletrhu Zemědělec
31.000 návštěvníků výstaviště v Lysé nad Labem
30.000 diváků on-line přenosu na webu ČT Sport a EquiTV.cz
35.000 diváků 60minutového sestřihu na ČT Sport
25.000 diváků dvou 15minutových reportáží v Jezdeckém magazínu EquiTV
50 hodin živého vysílání přes internet
1 živé vysílání na ČT1 a ČT24 (Studio 6) věnované Jezdeckému festivalu
4 zpravodajské reportáže na stanicích ČT Sport, ČT24 a Prima TV z průběhu Jezdeckého festivalu
5 televizních reportáží z Jezdeckého festivalu v Jezdeckém magazínu EquiTV vysílaném na 5 různých kanálech
desítky tematických rozhlasových soutěží
2 týdny rozhlasových reklamních kampaní na několika celoplošných a multiregionálních stanicích
1 hodinový rozhlasový pořad na téma Jezdeckého festivalu
5000 Jezdeckých katalogů s prezentací Jezdeckého festivalu a jeho partnerů
 
...a dále tisíce reklamních letáků, stovky plakátů a desítky tiskových zpráv, článků a fotogalerií v tištěných médiích a na internetu!
 
*Některé údaje jsou zaokrouhledné na celé tisíce. V neměřitelných případech jde o fundovaný odhad.



reklama 13C

NEPŘEHLÉDNĚTE